La música té un futur ple de grans oportunitats en les què els canvis tecnològics i les relacions socials estan definint un model de negoci nou, dinàmic i molt apassionant. És veritat que sóc un optimista reconegut i és veritat que la situació de la música a Espanya és complicada. Hem de tenir una visió elevada i observar com el consum de música s’ha disparat a tot el planeta; escoltem més música que mai, coneixem més artistes i accedim a milers de cançons molt més fàcilment que en el passat. Estem d’acord que hi ha una gran oferta de nous artistes que busquen professionalitzar-se i dedicar-se al somni de ser músic i creador. Així que, si hi ha una gran demanda i hi ha una gran oferta, sens dubte hi ha un espai per als professionals de la música: promotors, festivals, agències de màrqueting, estudis de gravació, fins i tot hi ha nous professionals que s’incorporen a aquest negoci: community managers, desenvolupadors d’apps, experts en la gestió d’audiències d’Internet, empreses de crowfunding, empreses de la ecnologia, etc. A més, ara podem tenir fans i seguidors a tot el món i relacionar-nos amb ells a l’instant i directament. Aquests canvis han modificat completament a les companyies de música (abans de discs) però també estan canviant profundament a les empreses i professionals de la música en directe. Altafonte és una companyia de música i tecnologia i sabem que un dels secrets per a l’èxit és l’experiència única que es produeix entre el fan i l’artista en els concerts en directe. Estarem a Vic recolzant i planificant el futur amb els professionals, assistint a bons concerts i coneixent en profunditat la dimensió en directe dels artistes i els seus fans.
Nando Luaces, CEO – Altafonte