L’osonenca Olga Capdevila, com en la passada edició, és la il·lustradora responsable de la nova identitat gràfica.
La 37a edició del Mercat de Música Viva de Vic ja té nova identitat visual, una proposta creativa que parteix d’un dels símbols més representatius de la música: la nota musical. Aquest element es transforma en una eina dinàmica i expressiva que connecta directament amb l’essència del festival.
A partir de la digitalització d’una nota musical, es genera un pinzell que registra en temps real la velocitat, el moviment, la direcció i la pressió del traç. Aquesta eina única permet crear línies amb variacions infinites, donant lloc a partitures visuals irreverents que reflecteixen, en un directe irrepetible, la part més emocional i espontània de la música.
La direcció creativa de la nova imatge del MMVV és a càrrec d’Olga Capdevila, mentre que el disseny gràfic ha estat desenvolupat per Pol Solsona Studio. El resultat és una proposta visual que fusiona la tradició musical amb l’experimentació gràfica, posant en valor la diversitat i l’energia del Mercat de Música Viva de Vic.